Deze TV-commercial was BRILjant. spraakmakend en succesvol. Met René Froger in de hoofdrol is er een tv-commerciaal gemaakt voor Eyelove. Deze commercial zorgde voor een verhoging van naamsbekendheid van 50% en 30% meer omzet. Irritant?
Brillenbedrijf Eyelove meldt een omzetstijging in 2018 met 23 procent tot 15 miljoen euro. De prijsvechter zag zowel het aantal herhalingsaankopen door bestaande klanten als de aanwas van nieuwe klanten in het afgelopen jaar sterk stijgen. Eyelove verklaart de omzetgroei door de succesvolle reclamecampagnes en de activiteiten in België. De keten: ‘We zien in de komende jaren nog genoeg groeikansen in Nederland en België, maar we oriënteren ons ook op uitbreiding naar andere Europese landen.’
Directeur Paul Berkelmans stelt vast dat de naamsbekendheid van Eyelove in 2018 enorm is gestegen door de reclamecampagnes met René Froger. ‘Hierdoor hebben we veel nieuwe klanten mogen verwelkomen bij Eyelove.’